دانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده دلتنگ توام
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 ای در این حادثه ها نام تو آرامش من ای حواست به منو حال دل سرکش من ♩♬♫
ای خیال خوش لبخند تو امنیت من ای تو همسایه و هم گریه و هم صحبت من…
دلتنگ توام که به داد دلم برسی تا عشق تو را نفسی ندهم به کسی ♩♬♫
دلتنگ توام دلتنگ توام من گمشده ام تو مرا به خودم…

برسان تا با نفست بتپد دل تنگ جهان هی نبض زمان ای قلب جهان  ♩♬♫

 


قامت عشق در آیینه ماه افتاده بر دلم شوری از این عشق به راه افتاده…
میشود دور تر از چشم جهان دور تو گشت ای که تنهایی تنها به تو باید برگشت ♩♬♫
دلتنگ توام که به داد دلم برسی تا عشق تو را نفسی ندهم به کسی….
دلتنگ توام دلتنگ توام من گمشده ام تو مرا به خودم ♩♬♫

برسان تا با نفست بتپد دل تنگ جهان هی نبض زمان ای قلب جهان  ♩♬♫

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
حجت اشرف زاده دلتنگ توام

 

 
 
 
 
 



:: برچسب‌ها: دانلود اهنگ , موزیک , آهنگ جدید , موسیقی سنتی , دانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده دلتنگ توام , هشتادپهلو , هشتاپلی ,
:: بازدید از این مطلب : 756
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : amin
ت : یک شنبه 21 شهريور 1400
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی